Ga naar inhoud

OCE 4900 printer ontzettend langzaam


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een redelijk groot probleem met een OCE 4900 netwerkprinter. We hebben deze 2dehands gekocht om veel uit te printen op het gebied van pdfjes, tekeningen, planningen in excel en word documenten. Nu hebben we deze aangesloten via de LTP1 poort en geinstalleerd met het standaard xp stuurprogramma. Hij werkt nu wel maar is onzettend langzaam. Bij een redelijk groot pdf bestand doet ie ongeveer 1 pagina per half uur. Echt grote bestanden zoals een planning in excel print ie helemaal niet uit. Het geheugen van de printer is 32 mb. Ik denk dat het probleem zit in het feit dat het een redelijk oude printer is met een postscript driver. Aansluiten via het netwerk verhelpt dit probleem ook niet. Kan iemand mij helpen? Ik heb oce al gemaild en die zeiden dat ik de driver van de HP laserjet 2 of 4 moet proberen. Hiermee loopt de printer vast door een papierstoring. Ik heb de printer echt nodig en hoop dan ook dat iemand een oplossing kan bedenken. Alvast bedankt!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...