Ga naar inhoud

Geen geluid.


Aanbevolen berichten

Goede avond. Ik zit bij een familie lid achter de pc waar hij geen geluid heeft. het volgende heb ik gezien, Rechts onder waar alle programma's die aan het werken zijn, staat niet het bekende speakertje om je geluid aan te passen. Ook bij configuratie scherm kan ik niets aanpassen en er staat verder ook geen optie om iets te veranderen of te updaten. de familie beschikt over een logitech X-230 , voor zo ver ik weet is dit plug & play. Zou dit te maken kunnen hebben met de video drivers, aangezien de hele pc opnieuw geinstaleerd is? ik heb de AC 97 driver geprobeerd te instaleren, hierop kreeg ik het antwoord dat de windows OS een test moest uitvoeren. Bij soundMAX kreeg ik het bericht dat er geen stuurprogramma's gevonden zijn en dat ik de pc moest rebooten. Mvg Thomas. Sorry voor spelfouten.
Link naar reactie
[quote:f0ad325686="Repr"]nee, de videodrivers doen niks met je geluid. ook maken de boxen die er aan hangen totaal geen verschil. wat voor geluidschip zit er op? geintegreerd op het moederbord? zo ja, welk moederbord of is het een stand-alone audio kaart, zo ja welke?[/quote:f0ad325686] Sorry voor dat video drivers maar dat bedoelde ik natuurlijk niet, Voor zover ik weet is het een gewone onboard geluidskaartje.
Link naar reactie
[quote:0fa8a56f12="Lochje"][quote:0fa8a56f12="Repr"]nee, de videodrivers doen niks met je geluid. ook maken de boxen die er aan hangen totaal geen verschil. wat voor geluidschip zit er op? geintegreerd op het moederbord? zo ja, welk moederbord of is het een stand-alone audio kaart, zo ja welke?[/quote:0fa8a56f12] Sorry voor dat video drivers maar dat bedoelde ik natuurlijk niet, Voor zover ik weet is het een gewone onboard geluidskaartje.[/quote:0fa8a56f12] AC 97 soundMAX dat zijn sound chip's . er staat in je vraag nergens wat over video drivers . op de cdrom die geleverd wordt bij het systeem / bord daar staan alle drivers op . zowel de chipset drivers als de sound drivers .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...