Ga naar inhoud

hp laserjet onbekendmelding


Aanbevolen berichten

goedenavond, ik heb van de week een hp laserjet P1005 gekocht. nu heb ik geprobeerd het apparaat te installeren en dat leek ook te lukken in het begin. later toen ik hem wilde gebruiken kreeg ik de melding dat er een onbekend usb apparaat ontdekt was en er geen gebruik van gemaakt kon worden. heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Link naar reactie
aan je usbpoorten of misschien zelfs wel aan een onjuiste installatie van die printer. (te vroeg in de usb steken voor of tijdens de installatie kan dat al veroorzaken). probeer dus de installatie opnieuw en nauwkeurig volgens de handleiding(!), nadat je eerst de bestaande hp-software (via configuratiescherm-software) hebt gedeïnstalleerd, en de pc hebt herstart. (tip: haal even de driver die op de hp-site staat, dat is een beproefde) helpt dat niet dan vervolgen met dit paardenmiddel: - koppel alle usb-aparaten af - configuratiescherm - systeem - hardware - apparaatbeheer - als kruisje voor 1 usb-vermelding, dan openklikken zodat je een reeks usb-dingen ziet. - selecteer de bovenste ervan, klik rechts en kies voor ´verwijderen´ cq ´installatie ongedaan maken´ - werk zo alle usbvermeldingen af - herstart de pc, waarna alle usb-dingen opnieuw in windows worden geïnstalleerd. - daarna zouden alle apparaten weer herkend moeten worden. nb: onder sommige vista´s wordt meteen de poort opnieuw geinstalleerd, dus zonder herstart. dat merk je wel aan de acties die de pc uitvoert dan. werk wél alle usb-vermeldingen af op die wijze.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...