Ga naar inhoud

Ultra SD geheugenkaart


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb net een paar extra Ultra SD kaartjes van 2GB aangeschaft voor mijn PDA om daar kaarten op laden. Dit doe ik via een cardreader van Dane Elec. Het geval wil dat als er bijna 1 gig aan bestanden overgeschreven is, ik de melding krijg, dat de kaart vol is. Na formateren als fat 32 krijg ik dezelfde melding. Iemand die een wijs advies heeft? Groeten, Johan
Link naar reactie
Ik ben er al achter wat er aan de hand is, tenminste waarom ik de kaart niet vol krijg. Het blijkt dat als ik de bestanden via mijn cardreader op het kaartje zet, ik niet verder kom dan ± 1gig. Ik heb het op een laptop geprobeerd met een interne cardreader en toen kreeg ik de kaart wel vol. De kaartjes zijn dus goed. Waarom het met de cardreader niet wil weet ik niet, het is een Photomate 6 in 1 van Dane Elec. Wie heeft een idee? Heb zonet ook het progje van HP geprobeerd en dat ziet het kaartje in de cardreader met een inhoud van 938 MB Groeten, Johan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...