Ga naar inhoud

Wat advies gevraagd bij een grote pc upgrade


Aanbevolen berichten

Ik ga zeer binnenkort mijn pc upgraden, en dit heb ik voorlopig samengesteld: * OCZ StealthXStream,Retail, 600Watt Stukprijs € 67,71 * G.E.I.L GB22GB6400C5DC , Black Dragon,(2X1)Stukprijs € 35,12 * Sapphire Radeon HD4850,GDDR3, PCI Expres Stukprijs € 141,24 * Samsung SpinPoint F1,7200RPM, SATA II, Stukprijs € 43,38 * MSI P43 Neo-F ,Retail Stukprijs € 67,18 * Intel Core 2 Duo ,E7200, Socket 775, Boxed Stukprijs € 110,79 (Bij Azerty) Ik heb deze variant van de 4850 gekozen, omdat hij (volgens mij) een dual-slot koeler heeft, en dat vind ik wel belangrijk aan deze warme kaart. De E7200 omdat ik hem wil overclocken, en deze hardeschijf omdat hij snel en tegelijkertijd goedkoop is. Ik kom hiermee op een totaal van ongeveer €470,- uit, hebben jullie nog suggesties voor een betere configuratie? bvd, Citomaster *EDIT* Ik was even vergeten te vertellen dat ik geen kast nodig heb, die bewaar ik van mijn oude pc. Ook de cpu koeler heb ik reeds, os en andere randapparatuur heb ik niet nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...