Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik wil een nieuwe pc gaan kopen en toevallig kwam afgelopen donderdag het Aldi krantje binnen. Dit is de computer waar ik het over heb: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_40/OFF01.SHTML Mijn budget ligt tussen de 400/500€ is dit mijn geld waard of zeggen jullie nee niet doen? Ik ben net begonnen met de opleiding ICT dus ik weet al wat kleine dingen maar ik dacht op dit forum zullen zat mensen zitten die er een stuk meer van weten. Alvast bedankt :wink: MVG. Davy
Link naar reactie
Ik heb op Alternate pas een pc samengesteld en dan kwam ik ook rond de €500 uit maar dan had ik nog geen software of niks op de pc. Ik wil er eigenlijk Call Of Duty 4 mee kunnen spelen, en verder een beetje msnen & wat dingen doen voor mijn studie. Dus veel werken in de Office programma's. [quote:3c612b6218="andre@home"]Lijkt me geen gekke pc. Stel eens zoiets vergelijkbaars samen bij een goedkope internet shop. Wel: ergens moet de prijs vandaan komen, Medion stopt er wel vaak een goedkope voeding en moederbord in. Verder: aardig compleet.[/quote:3c612b6218]
Link naar reactie
Als ik de configuratie zie van deze pc, dan lijkt het mij toch een behoorlijke complete pc voor dat geld. Mijn zoon zit er aan te denken deze te nemen, echter wat ik mij wel afvraag of de videokaart krachtig genoeg is voor hem. Hij speelt oa Call of Duty 4 online en voor school is hij regelmatig aan het photoshoppen. Op dit moment doet hij dat op een AMD Athlon 3000+, met een Radeon X850 videokaart en 1GB aan geheugen. De vraag is, gaat hij hierop vooruit?
Link naar reactie
[quote:3d5fc468f7="The Pressman"]Dat ze bijna antiek zijn weet ik, maar waar het mij om gaat, is die 9500GS. Is dat een redelijke videokaart om mee te gamen en te photoshoppen?[/quote:3d5fc468f7]Voor Photoshop prima, maar voor serieus gamen niet geschikt: het is een wat lager geklokte versie van de 9500GT. Games kan ie best aan op niet al te hoge schermresoluties en niet veel details aan, daarvoor heb je een zwaardere grafische kaart nodig. En zo'n upgrade doe je ook niet zo makkelijk in een Aldi/Medion-bak, omdat die qua voeding en koeling niet echt berekend zijn op zwaardere videokaarten. Zo'n Aldi/Medion bak is bedoeld als allround multimedia PC, vooral leuk om aan te sluiten op een (Full) HD TV. Niet speciaal voor gamen dus.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
okee bedankt voor de snelle reacties :) Heb de pc toch gekocht, want om echt te gamen heb ik mijn PS3. Gebruik deze pc nu gewoon voor veel Office gebruik en wat muziek. Hij bevalt me verder heel goed. Had hiervoor ook een hele oude pc. Met net 1Ghz. en 512RAM. Ben er een heel stuk mee vooruit gegaan. Vista draait er goed op.
Link naar reactie
Ik zie dit bij Everest staan: [b:3a39f55070]Moederbord[/b:3a39f55070]: Veld Waarde Moederbord ID 06/20/2008-Bearlake-6A79OM4BC-00 Waar zou ik ergens de voeding kunnen vinden bij Everest? [quote:3a39f55070="andre@home"]Fijn dat het zo gelopen is, veel plezier ermee! Post het type moederbord en voeding eens hier, ben benieuwd naar type en vermogen en zo.[/quote:3a39f55070]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...