Ga naar inhoud

AEG 75675fl stopt met programma


Ruben-1

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraag over AEG type L75675FL. Als ik een was aanzet stopt hij na 5 minuten met wassen en springt hij weer op de originele begintijd. Spoelen en pompen doet hij gewoon. Ik heb al geprobeerd om de start/stop en de knop links ervan tegelijkertijd in te houden. Dit levert een E6A code op. Deze foutcode kan ik echter niet terugvinden in de handleiding of op internet. Weet iemand wat er aan de hand is? Helpt een reset wellicht en zo ja, hoe doe ik dat? Type: L75675FL Prod. No. is: 914531108(00) Avast bedankt. Ruben
Link naar reactie
E6A staat voor Heating relay “sensing” faulty. Controleer als eerste de stekker verbindingen van het element en meet het element zelf door. Element moet rond de 30 Ohm zijn en oneindig tov aarde. Als dit goed is, volg dan de bedrading van het element naar de elektronica module en controleer daar de stekker verbindingen van. Is dit ook goed dan de elektronica module zelf controleren op losse contacten of slechte soldeer verbindigen en slechte relais.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...