Ga naar inhoud

Bosch waq28363nl/09 storing


Jet-bach

Aanbevolen berichten

Hoi kan je mij helpen met het volgende? Wat betekent de storing en hoe kom ik er het beste van af? De machine is ca anderhalf jaar oud Vandaag geeft mijn wasmachine bij eerste poging was op 60 graden een e00 code Wat betekent dat? Daarnaast draait hij even en begint te piepen Toerental schiet van 1400 zonder extra s naar 800 met licht strijken erbij aan En weer terug...tijdverloop past hij ook maar neemt niet af.. Stekker er uit gehaald de pootjes waren warm? 2e poging halve trommel heeft geen effect alleen geen foutcode meer Eergisteren voor het eerst gehad met snel mix programma op eco perfect...heeft de machine in 2 etappes uiteindelijk gedraaid . Geen foutcode wel gepiep en heen en weer schieten van toerentallen met licht strijken en extra spoelen toen heb ik met bosch klantenservice gebeld en die zeiden dat de machine niet te resetten was Maar dat ik toen een gewoon programma moest draaien met speed perfect en die deed hij prima..halve tronmel Help het is een bosch serie 6 varioperfect waq28363nl/09
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...