Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Geforce 7600GT gekocht, en op de verpakking en bij de systeem vereisten van de voeding staat dit: GeForce grafische kaarten hebben een voeding met een stabiele 12 Volt lijn nodig om optimaal te kunnen functioneren en de maximale performance te kunnen halen. Belangrijk hierbij is het amerage . Bijvoorbeeld: een high-end voeding levert tussen de 20 en de 30 ampere op zijn 12-volt lijnen. Nu heb ik een 320watt voeding in mijn computer die op zijn 12volt lijnen 19,5amps geeft.. Zou het aanzienlijk verbeteren in FPS met games als ik een voeding aanschaf die wel tussen de 20 en 30amps kan leveren? Met vriendelijke groet Kevin.
Link naar reactie
[quote:0b8b77ce74] Geplaatst: za aug 18, 2007 2:03 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Tja, als je er geen problemen mee hebt dan zou ik het gewoon zo laten [/quote:0b8b77ce74] ik heb er ook geen problemen mee maar ik zou liever willen dat hij wat meer fps gaf in games enzo.. :wink:
Link naar reactie
Een voeding heeft geen enkele invloed op de snelheid van de kaart. Maar een videokaart trekt vaak nogal wat stroom. Dus kan het systeem onstabiel raken, als de voeding te licht is. 320W is zoals al gezegd vrij licht, maar als je systeem niet vastloopt, of anderszins storingen vertoont, is er weinig reden om de voeding te vervangen. Als jij betere prestaties wilt, kun je denk ik het beste de videokaart vervangen door een snellere. Dat is nu de bottleneck in je systeem. Een x1950pro kan er makkelijk in. Die trekt echter wel weer wat meer stroom, dus kan je voeding dan wel kritisch worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...