Ga naar inhoud

midifiles (mid afspelen met goed kwaliteit)


Aanbevolen berichten

Ik heb midifiles die via General Midi geweldig zouden moeten klinken, maar nu hoor ik alleen maar goedkope, blikkerige midi-instrumenten. Ik heb een Realtek AC97 geluidskaart. Ik heb daarna een Roland XP50 synthesizer (met uiteraard GM-sounds) aan de pc gehangen via een Out USB Midi 1x1 (midisport van M-Audio) en daarna geswitcht tussen MPU-401, Microsoft GS-wavetablesoftware in (- Configuratiescherm, - Spraak, geluidsapparaten,- Geluiden en Audioapparaten,- Audio,- Afspelen van Midi-muziek/standaardapparaat) Ik krijg echter geen GM-geluiden, Weet iemand wat ik fout doe?
Link naar reactie
[quote:f721830d6a]Via de microsoft wavetable synthesizer zou het toch heel aardig moeten klinken[/quote:f721830d6a] Het begint eigenlijk al met het aanklikken. Windows kent de extensie .mid niet en vraagt dus om dat via het web op te sporen of via een lijst te selecteren. Dus ik koppel hem dan maar aan WMP, met dus midigeluiden. Gaat het misschien daar al fout?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...