Ga naar inhoud

400GB hdd wordt in WXP gezien als 7,85GB ?? OPGELOST


Aanbevolen berichten

Oja, zeg maar je, ik ben de "Senior" (29). Het is gelukt!!! Met dank aan "Jeroen de Jager" :lol: Sorry dat ik niet eerst zorgvuldig had gelezen, ik wilde weer eens te snel en las overal overheen, slechte eigenschap... :cry: Eerst de nieuwe HDD op slave zetten, vervolgens de EnableBigLba tool installeren en uitvoeren, dan de bios checken en vervolgens de bestaande partitie verwijderen en een nieuwe toevoegen. Vervolgens heb ik op zijn windows 372GB aan vrije ruimte. Bedankt "Yocto" en "Jeroen" Leon
Link naar reactie
toch erg vaag al die poespas om een HD zijn ware groote te laten zien. ik heb het ook eens gehad, mijn oplossing was: de schijf als C schijf te zetten en de windows cd er in. en whoala.. hij herkende gewoon de hele schijf omdat je er systeem op gaat zetten gaat hij eerst formateren in NTFS partitie. daarna de schijf verwisseld met mijn huidige C schijf en daarna wederom geformateerd (quick format) en no problem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...