Ga naar inhoud

Iemand ervaring?


Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met het volgende toestel: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/462/32058/710-umts-prepaid.html ? Een vodafone 710. Ik wilde eigenlijk een nieuwe mp3 speler kopen, omdat ie stuk was. Maar ik zat dus te zoeken, en toen kwam ik deze telefoon tegen die je ook als mp3 speler kon gebruiken. Aangezien ik nog geen mobieltje had vond ik dat ook wel interessant. Dus nu ben ik hier naar aan het kijken. Deze leek mij wel wad (vooral omdat ie niet zo duur was...). Ik hoop dat ze de oortjes enzo meeleveren. Weet iemand hier iets van van dit toestel? Lijkt het jullie wat of juist niks? alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:81d088dafd="Japie III"]Lijkt mij iderdaad ook wel wat! Bedankt! Kan je hiermee makkelijk mp3'tjes afspelen? Dus als je gaat fietsen of zo ding aan en hij loopt wel? Dus niet minderwaardig als een echte mp3 speler? En zitten hier ook al oortjes en zo bij? Ziet er i.d.d. zwaar relax uit.![/quote:81d088dafd] Gebruik hem zelf ook als mp3speler! Werk goed! Je moet alleen nog ff een micro SD kaartje kopen. Daar gooi je wat mp3's op..(Via je cardreader). En je klikt hem erin en je kan zo alle mp3tjes luisteren.. Ik moest alleen wel de oortjes apart kopen.. De ingebouden speaker is ook erg goed! Gr Rik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...