Ga naar inhoud

Logitech G11 toetsenbord Funktie toewijzen voorbeeld G4 toet


Aanbevolen berichten

Ik heb een Logitech G11 Toetsenbord. Nu wil ik. Voorbeeld G4 toest instellen, zodat ik meteen in Mijn Documenten kom, op C schijf? En, hoe stel ik in, zodat ik met een druk op een van de G toetsen, direct Word opstart ?? Deze instellingen zijn vergelijkbaar met de G15 Wie kan mij vertellen hoe ik dat moet doen. Heb de software hiervan natuurlijk geinstalleerd. Ook de helpdesk van Logitech kan mij niet helpen !!!!!
Link naar reactie
Hallo ik heb een G15,en heb als hetgoed is[weet niet of het werkt met g11]het volgende gedaan klik op G1,rechtse knop,Snelkoppeling toewijzen Er verschijnd een menu,voeg bij snelkoppeling naam in.In het middelste venster[C:\Documents and Settings\Hans\Mijn documenten,]de naam hans verander je dus met je eigen naam.
Link naar reactie
[quote:aa646f9aef="skuppie"]Hallo ik heb een G15,en heb als hetgoed is[weet niet of het werkt met g11]het volgende gedaan klik op G1,rechtse knop,Snelkoppeling toewijzen Er verschijnd een menu,voeg bij snelkoppeling naam in.In het middelste venster[C:\Documents and Settings\Hans\Mijn documenten,]de naam hans verander je dus met je eigen naam.[/quote:aa646f9aef] Geprobeerd, het is het zelfde als met de G11 die ik heb. maar ik krijg het niet werkend. Wel met andere software die kan ik nu met een druk op een van de G toetsen direct starten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...