Ga naar inhoud

hp psc 1215 zuiniger laten printen


Aanbevolen berichten

het gaat mij er om dat ik het zoo kan instellen dat het echt zuiniger gaat ik weet dat er programma's voor zijn en ik heb nu ook windopws vista dus is het moeilijker in te stellen en stel ik wil een cover printen met een cover printer dat doet hij veel inkt gebruiken er moeten programma's voor zijn die het nog zuiniger kunnen doen dan de printer software gr fenno
Link naar reactie
[quote:66033c08b0="andre@home"]je zou het lettertype op een bepaalde grijsschaal kunnen zetten, idem dito voor kleuren, pak licht rood ipv fel rood. Je zou ipv 300 dpi op 150 kunnen afdrukken....etc...[/quote:66033c08b0] en hoe kan ik het doen die cd en dvd covers daar lukt het niet met dat proigramma waar ik de cd en dvd covers mee maak er moet toch ergens een programma zijn die het kan dat je printer zuiniger print
Link naar reactie
[quote:06abefa919="derkdejong"]als je in dat progje een printopdracht geeft, krijg je dan geen keuzemenuutje voor printer, en daarbij een knop eigenschappen ofzo, waarmee je de printer kan finetunen???[/quote:06abefa919] met dat covber programma lukr het niet die rpint voledig dus moet ech een apart programma hebben die ik zo akn in stellen dat me printer zuiniger print met de driver software van de printer lukt het dus niet ik weet dat zulke programma's bestaan alleen welke zijn het en waart download ik het
Link naar reactie
als je via configuratiescherm naar printers gaat en rechtsklikt op jouw standaardprinter en eigenschappen kiest, kun je hem net zo (zuinig) instellen als je wilt. dat kun je dus doen vóór je covers gaat printen, en dan moet het lukken. wat je ook kan doen op dezelfde plek: een nieuwe printer aanmaken (bijv hp-covers) met dezelfde stuurprogramma´s en eigenschappen als je hp. in deze tweede stel je dan de gewenste zuinige modus in. ga je nu covers printen dan hoef je alleen maar even het vinkje van standaardprinter te verplaatsen.
Link naar reactie
[quote:bcea9eb8d8="derkdejong"]als je via configuratiescherm naar printers gaat en rechtsklikt op jouw standaardprinter en eigenschappen kiest, kun je hem net zo (zuinig) instellen als je wilt. dat kun je dus doen vóór je covers gaat printen, en dan moet het lukken. wat je ook kan doen op dezelfde plek: een nieuwe printer aanmaken (bijv hp-covers) met dezelfde stuurprogramma´s en eigenschappen als je hp. in deze tweede stel je dan de gewenste zuinige modus in. ga je nu covers printen dan hoef je alleen maar even het vinkje van standaardprinter te verplaatsen.[/quote:bcea9eb8d8] wat je nu zegt heb ik al gedaan en dat cover print programma dat gooit gewoon ook al stel ik me printer in als zuinig in dat doet hij het niet ik ben bang dat er geen oplossing voor is ik stelde het altijd met inksaver in ken je die zo ja die draait niet op windows vista dus ik baal nu een beetje weet ook niet oif er nog een ander programma voor is die het zelfde kan als inktsaver gr fenno
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...