Ga naar inhoud

Muisprobleem: Klikken voor bewegen


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een week een nieuwe draadloze muis en toestenbord; de Logitech EX 110. De set bevalt prima, maar sinds vandaag heb ik last van een vreemd verschijnsel. Als ik de muis even (minuut of 5) niet gebruik, moet ik eerst met de linker muisknop klikken voor ik het pijltje weer kan bewegen. Dit komt ook soms voor als ik een nieuw tabblad in Firefox heb geopend, of nadat ik een nieuw adres in de browser heb ingetoetst. Tijdens het typen van dit bericht is ook opeens de muiscursor verdwenen en moet ik een klik doen (alleen bewegen helpt niet) om 'm weer te voorschijn te halen. Het heeft afgelopen week goed gewerkt, maar vandaag is er opeens dit probleem. Twee dagen geleden heb ik wel nog een nieuwe monitor (Samsung Syncmaster 931c) aangesloten en de drivers voor mijn videokaart (NVidia GeForce 2 400MX) geinstalleerd. Maar tot vandaag had ik dit probleem niet. De optie 'Aanwijzer verbergen tijdens het typen' heb ik in het Configuratiescherm van Windows uit staan. Ik gebruik Windows XP Home SP2. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...