Ga naar inhoud

instellen uitgesteld eind Samsung WW80J6


Wolf1976

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, sinds koert hebben wij een nieuwe wasmachine type WW80J6403EW, waar wij niet uitkomen is het instellen van het uitgestelde einde. Volgens de handleiding kun je de normale wastijd verlengen en de start van het programma dus later laten starten. Enkel wanneer wij zoals de handleiding aangeeft een programma kiezen en de eindvertraging instellen met een paar uur dan start de machine direct na het drukken op de startknop?? Zover ik zie kun je verder geen klok instellen zodat de machine weet hoe laat het is, maar de functie zoals hierboven omschreven lukt ook niet. Wie o wie weet hoe je dit kunt instellen??
Link naar reactie
Zoals ik het begrijp zit er een "omgekeerde" kookwekker in. Stel: je wilt dat de machine een programma dat 3 uur duurt over 8 uur klaar is. Je kiest dan het programma en drukt dan net zo vaak op de Uitgestelde Einde knop totdat je het getal 8 ziet. Daarna druk je op de Start knop. De teller begint dan te lopen en de machine zal over 5 uur beginnen met zijn programma. Als dit niet werkt neem dan contact op met je leverancier of met met de Samsung helpdesk op 088-9090100
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Ik heb in juni de WW90K7605OW gekocht. Dit is een samsung AddWash. Wilde gisteren dus de uitgesteld eindtijd gebruiken en precies wat Wolf1976 zegt "Hij doet het niet". Gebeld met samsung en zij vertellen mij het volgende, Als je een bijv. een katoen programma gebruikt die 3½ uur duurt en je zet de eindtijd over 10 uur, dat doet ie er 10 uur over om de was te wassen. Ik vertelde ook tegen haar dat je dus van een was van 3½ 10 uur vervolgens moet wachten. Dit is toch energieverspilling en geen uitgestelde tijd. Het blijkt dus dat die knop helemaal niet werkt waar ie voor gemaakt is. Je kan dus blijkbaar ook geen klacht indienen bij samsung, ze hebben alleen maar een helpdesk. Daar zit je dan met een wasmachine die je gekozen hebt en waar een uitgestelde tijd op zit, aangezien ik daar bij mij vorige wasmachine veel gebruik van maakt, die dus niet werkt. Je moet hier toch juridisch tegen in kunnen gaan. Ze adverteren ergens mee wat helemaal niet werkt.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...