Ga naar inhoud

bosch wasmachine gooit water eruit bij v


jim-496

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een vraag over mijn wasmachine van bosch type :wae28162nl zodra hij begint met vullen gooit hij na een paar tellen het water er weer uit. ook maakt de machine een vreemd zwaar geluid tijdens het draaien. ik heb de machine al even op zn kant gehad zodat ik via de onder zijde bij de afvoerpomp kon komen. en zag dat alles rubberen slangen nat waren. heb de pomp los gehaald om te kijken of ik er iets aan zag en even getest door er 230v op te zetten het pompje doet het. echter vond ik wel een stuk van de BH van mn vriendin in het gedeelte waar een kunststof bal in ligt. alles weer gemonteerd en weer getest. maar helaas het zelfde probleem. kan iemand mij helpen ? BVD, Jim
Link naar reactie
"ik heb de machine al even op zn kant gehad" fout fout fout... Zo loop je de meeste kans op deuken, los schietende ophanging en lekkage. Wat bedoel je precies met "zodra hij begint met vullen gooit hij na een paar tellen het water er weer uit" ? Loopt het er uit via de zeepbak of gaat de machine afpompen? Gaan er lampjes branden/knipperen? De slang tussen kuip en pomp heeft inderdaad een eco bal. Heeft de beugel niet ergens een gat in geprikt of mis je nog een 2de beugel ?
Link naar reactie
bedankt voor de reactie, zover ik kon zien zitten er geen boutjes/schroefjes aan de zei en achterkanten om in de machine te komen. bij het aanzetten van de wasmachine begint hij normaal met vullen van water en vervolgens gaat de trommel draaien na een seconde of 10 ontstaat er dan een plas water onder de machine.volgens mij komt het water uit 1 van de rubber slangen die aan de afvoer pomp zit. want dat was het enige wat nat was aan de binnen kant van de machine. ik heb echter niks kunnen ontdekken aan de slangen of de pomp zelf er gaan ook geen lampjes branden of knipperen. nee de rest van de bh was intact
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...