Ga naar inhoud

LG wasmachine F1491QD


Liane

Aanbevolen berichten

Ik heb een LG wasmachine F1491QD er komt geen foutcode in het scherm,maar hij stopt al sinds een week iedere keer als hij net met het wasprogramma is begonnen ! Dan komt er een geluidje en dan gaan de lampjes voorwas en kreukvrij knipperen en dan doet hij niks meer.Alles nagelopen en schoongemaakt,ook het filtertje van de slang alles......Wie o wie kan me helpen of uitleggen wat het probleem is de wasmachine is 4 jaar oud !
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Mogelijke oplossing als de voorwas en kreukvrij knoppen oplichten. Boven plaat van machine los halen. Aan de achterkant van de machine zit deze vast met twee schroeven. Boven plaat naar achteren schuiven en ernaast zetten. Nu zit er net achter het display, een sensor waar een rubberen leiding op moet zitten, hier word de druk van de machine gemeten. Deze was erbij mij afgetrild. Mocht het lukken bedankje zou leuk zijn! #smile every day
Link naar reactie
Mogelijke oplossing als de voorwas en kreukvrij knoppen oplichten. Boven plaat van machine los halen. Aan de achterkant van de machine zit deze vast met twee schroeven. Boven plaat naar achteren schuiven en ernaast zetten. Nu zit er net achter het display, een sensor waar een rubberen leiding op moet zitten, hier word de druk van de machine gemeten. Deze was erbij mij afgetrild.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Victor, jouw oplossing heeft mijn machine weer aan het wassen geholpen! De rubberen slang die langs de trommel omhoog loopt naar de pressostaat vlak achter het display was inderdaad losgeschoten. Opnieuw op de onderkant van de pressostaat geschoven en wassen maar! :)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...