Ga naar inhoud

Help COMPUTER start spontaan opnieuw op!!


Aanbevolen berichten

er worden eigenlijk 3 oplossingen aangedragen. Ik zou de volgende volgorde aanhouden: 1: check je geheugen. Trek de modules eruit en prik ze zorgvuldig maar wel stevig terug in hun sockets. 75% van de problemen worden hiermee opgelost. 2: check of je niet besmet bent met een virus. Volgens mij is het het Blastervirus of een variant die je pc spontaan laat rebooten. 3: onvoldoende koeling. Niet alleen de processor maar ook andere onderdelen kunnen je pc laten herstarten. Wellicht dat je de pc tijdelijk even op een andere plaatst kunt neerzetten om te zien of de temperatuur niet de factor is. Maar zoals ik al zei: geheugen zorgt in 75 % van de gevallen voor een dergelijk probleem. suc6
Link naar reactie
Kan ook zijn dat één dat er een hardwareconflict is of drivers niet goed geïnstalleerd zijn misschien? Bij mij oude PC startte de PC opnieuw op als ik shockwave objecten laadde of een bepaalde winamp visualisation. In mijn geval was het dus zo dat de netwerkkaart en de videokaart OF geluidskaart op dezelfde IRQ zaten (afhankelijk van manual of auto BIOS instellingen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...