Ga naar inhoud

Whirlpool sea line 1200 blijft hangen na


Lenny

Aanbevolen berichten

Onze Whirlpool geeft de volgende storing: voor start programma zijn er veel tikken te horen vanaf de rechterkant van de machine, zouden relais kunnen zijn? Na start van het programma gaat hij afpompen en komen opnieuw dezelfde tikken Vervolgens, binnen twee minuten na start programma gaat hij in storing: lampje deur gesloten blijft knipperen. Ik zie geen foutcodes. Na een minuut of twee maakt hij weer geluid (poging tot afpompen?). Dit doet hij bij elk programma, behalve bij de stand "afpompen", die wordt netjes afgerond. De stand "kort centrifugeren en afpompen"geeft wel een storing na een minuut. De machine heb ik al opengehaald, ik heb het filter en de pomp gecontroleerd en schoongemaakt. Ik heb de leiding van de trommel naar het filter gecontroleerd. Vervolgens heb ik de koolborstels vervangen (waren bijna op) in de veronderstelling dat dat de oplossing zou zijn, maar toch niet. Hij lijkt wel veel lawaai te maken en beweging te geven bij het afpompen. Kan iemand mij op weg helpen?
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Beste, ik heb precies het zelfde probleem. Ik heb dit al 2 keer eerder gehad; de eerste keer was na een paar maanden, en toen heeft een monteur een printplaat vervangen. De 2e keer heeft een monteur een combinatie van knopjes ingedrukt. (ik ben de combinatie helaas vergeten) Nu weer het zelfde probleem. Helaas heeft Whirlpool geen technische dienst die het antwoord weet, en kost een monteur al 90,00 euro voorrij kosten alleen
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...