Ga naar inhoud

Kan iemand mij helpen aan een blokschema


Dominique74

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen aan een blokschema voor mijn Lavamat 76800 Prod.nr.914524309 ?? Ik heb hem pas drie jaar, bij tweedehandswinkel gekocht en daar melden ze dat ie pas 2 jaar oud was. En nu is ie kapot en bij open maken konden wij zien dat er al eerder aan gesleuteld is. Verder geen foutmeldingen. Een vriend kan mij nu helpen en repareren maar hij heeft een blokschema nodig om na te kijken wat er kapot is. Heel internet al afgezocht maar niets te vinden Kan iemand mij helpen ???
Link naar reactie
Niet van de gehele machine maar wel van de basis. Wat is precies de fout? Lees de foutcode eerst eens uit door de machine aan te zetten op een willekeurig was programma. Als hij dan draait druk dan de toetsen Centrifuge snelheid en Voorwas samen in en houd ze ingedrukt. Wat krijg je dan voor melding op het display??
Link naar reactie
Graag basis schema is prima!!! Er moet doorgemeten worden waar het probleem zit. Kleppen of printplaat. Helaas kan ik geen controle uitvoeren voor foutmeldingen want alles ligt al los. Het probleem is dat ie het helemaal niet meer doet. Ik haalde mijn was er uit en die was zeik nat en er zat ook nog water in de trommel. Terwijl ie gewoon op 00 stond dus klaar. Ook had ie het wasverzachterbakje niet gebruikt. Toen heb ik verschillende programma's geprobeerd maar niets doet het. Je hoort hem opstarten en dan gebeurd er niets. Normaal zou ie water moeten gaan pakken maar dan stopt ie. Ook alleen pompen of centrifugeren doet ie niet. Wel telt ie 1 minuut af en dan houdt het op. Graag dat schema want anders kan ik hem wegggooien en ik heb niet zo veel centjes voor een andere. Heb deze pas 3 jaar geleden gekocht (bij tweedehandswinkel 225 euro) Veel dank voor schema
Link naar reactie
Harry, inmiddels printplaat/module bij motor en printplaat bij bedieningspaneel nagekeken en daar is geen defect op te zien. Printplaat bij motor ziet er prima uit! Alle stekkers gecontroleerd en bedieningspaneel is ook los geweest en alles is gecontroleerd. HELLUP wij weten het niet meer Wat kan het nu nog zijn ? Wat kunnen we nog doen ?
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Is opgebouwd rond de EWM3500 module. https://elektrotanya.com/electrolux_ewm3500_sm.pdf/download.html is de service manual van de module. https://elektrotanya.com/electrolux_ewm25xx_ewm35xx_sm.pdf/download.html is een servicemanual van de EWM2500 en EWM3500 met nog meer info. Jou machine heeft een oudere bediening/display. Geef de site even tijd en kies dan voor Download onder het preview blok.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...