Ga naar inhoud

CD-Rom en CD-Brander ineens weg!!!


Aanbevolen berichten

Ik deed vanmiddag een cd in mijn Philps cd-brander (een spelletje, brander leest wat sneller). Er gebeurde niks, alleen wat gebrom en toen ik de cd eruit wilde halen, kon dat niet, want de brander gaat niet meer open. Vervolgens kom ik erachter dat mijn cd-rom ook niks meer doet, gaat wel open, maar lesst niets meer en dat beide stations niet meer zichtbaar zijn bij "deze computer" Bij apparaatbeheer wordt enkel de cd rom speleer aangeduid met een foutmelding: Dit app werkt niet goed omdat een ander app de secundaire IDE controller (dubbele fifo) dynamisch is uitgeschakeld. Als ik dan bij die IDE controller kijk staat er dat dit app niet aanwezig is of dat de stuurprogramma's niet goed geinstalleerd zijn. Als ik die vervolgens wil bijwerken krijg ik de melding dat de goede stuurprogramma's reeds zijn geinstalleerd!!!! Intussen zit de brander potdicht, en doet de cd rom ook niet veel. Wat nu????? :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...