Ga naar inhoud

Acer laptop service


Aanbevolen berichten

Binnenkort wil ik een laptop gaan kopen, door een aantal tips op hwforum ben ik toen uitgekomen op een: Acer-aspire 1705SCi Ok loop ik vandaag een Mycom binnen om even wat laptops te bekijken, komt er een verkoper die me doodleuk gaat vertellen dat het misschien een beetje vervelend kan uitpakken met de service die Acer levert wat betreft garantie, en afhandeling van defecte onderdelen. hij wilde me dus aan een hp of Asus helpen. Nu mijn vraag: [u:3a8fce87c7]Heeft er iemand ervaring met de service op de laptops van Acer?[/u:3a8fce87c7] Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Ik heb het twee keer gehad dat ik een garantiekwestie had met mijn Travelmate (ongeveer anderhalf jaar oud nu). Beide keren was de speaker-out plug beschadigd. De eerste keer was binnen 7 dagen na aankoop dus werd de laptop gratis opgehaald en gerepareerd, en met een dag of 4 was hij weer terug. De tweede keer was na een maand of 4; prima opgelost, behalve dat de rekening voor verzenden nu voor mij was. Ook duurde de reparatie wat langer: ongeveer 9 werkdagen. I.h.a. is de service goed, maar niet supersnel. Ook vind ik het 0900-nummer dat ze hebben slecht bereikbaar (beide keren minstens een halfuur gebeld á ?0,75 oid...)
Link naar reactie
Vriend van mij had een ACER-laptop waarvan het aan/uit-knopje het op een gegeven moment niet meer deed; geen geweldig probleem zou je zeggen... Wij hier in Utrecht wat zaken langs [Mycom, Paradigit, ViComputers] zonder resultaat. Kregen doodleuk te horen dat zij geen Acer konden repareren... :cry: Tsja.
Link naar reactie
Als ik de reacties tot nu toe lees, krijg ik de indruk dat het allemaal wel meevalt met de mogelijk slechte service van Acer. Mijn keus zal dus wel bij Acer blijven, tenzij er nog iemand een ernstig verhaal over Acer weet te vertellen (hoeft overigens niet hoor ). p.s. Ederveen, Vraag me wel af hoe het afgelopen is met het powerknopje?
Link naar reactie
@Ederveen Dit vind ik wel een raar geval. Ik neem aan dat je toch gewoon terug gaat naar de winkel waar je hem hebt gekocht? Winkels langs gaan waar die niet gekocht is lijkt me een beetje onlogisch. Ik heb verder ook nog geen slechte dingen over Acer gehoort. Het lijken me hele fijne laptops.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...