anoniem Geplaatst: 30 juni 2004 Delen Geplaatst: 30 juni 2004 Binnenkort wil ik een laptop gaan kopen, door een aantal tips op hwforum ben ik toen uitgekomen op een: Acer-aspire 1705SCi Ok loop ik vandaag een Mycom binnen om even wat laptops te bekijken, komt er een verkoper die me doodleuk gaat vertellen dat het misschien een beetje vervelend kan uitpakken met de service die Acer levert wat betreft garantie, en afhandeling van defecte onderdelen. hij wilde me dus aan een hp of Asus helpen. Nu mijn vraag: [u:3a8fce87c7]Heeft er iemand ervaring met de service op de laptops van Acer?[/u:3a8fce87c7] Bij voorbaat dank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Geen idee, nooit problemen gehad met m'n bijna 2 jaar oude Travelmate ... 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Ik heb het twee keer gehad dat ik een garantiekwestie had met mijn Travelmate (ongeveer anderhalf jaar oud nu). Beide keren was de speaker-out plug beschadigd. De eerste keer was binnen 7 dagen na aankoop dus werd de laptop gratis opgehaald en gerepareerd, en met een dag of 4 was hij weer terug. De tweede keer was na een maand of 4; prima opgelost, behalve dat de rekening voor verzenden nu voor mij was. Ook duurde de reparatie wat langer: ongeveer 9 werkdagen. I.h.a. is de service goed, maar niet supersnel. Ook vind ik het 0900-nummer dat ze hebben slecht bereikbaar (beide keren minstens een halfuur gebeld á ?0,75 oid...) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Mogelijk dat de marge op de laptops van HP en Asus wat hoger is voor de verkoper. Als je de mogelijkheid heb zou ik ook eens bij een andere winkel informeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Vriend van mij had een ACER-laptop waarvan het aan/uit-knopje het op een gegeven moment niet meer deed; geen geweldig probleem zou je zeggen... Wij hier in Utrecht wat zaken langs [Mycom, Paradigit, ViComputers] zonder resultaat. Kregen doodleuk te horen dat zij geen Acer konden repareren... :cry: Tsja. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 Als ik de reacties tot nu toe lees, krijg ik de indruk dat het allemaal wel meevalt met de mogelijk slechte service van Acer. Mijn keus zal dus wel bij Acer blijven, tenzij er nog iemand een ernstig verhaal over Acer weet te vertellen (hoeft overigens niet hoor ). p.s. Ederveen, Vraag me wel af hoe het afgelopen is met het powerknopje? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 [quote:b606c20f49="Marcel v W"]p.s. Ederveen, Vraag me wel af hoe het afgelopen is met het powerknopje?[/quote:b606c20f49] Niet... :-? Laptop [op een paar onderdelen na] gedoneerd aan de vuilnisman... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 @Ederveen Dit vind ik wel een raar geval. Ik neem aan dat je toch gewoon terug gaat naar de winkel waar je hem hebt gekocht? Winkels langs gaan waar die niet gekocht is lijkt me een beetje onlogisch. Ik heb verder ook nog geen slechte dingen over Acer gehoort. Het lijken me hele fijne laptops. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen