Ga naar inhoud

Harddisk niet zichtbaar


Aanbevolen berichten

[quote:61a0f75eb5="Stanus"]Beide schijven zijn geformatteerd, en ik gebruik windows 2000 Advanced server.[/quote:61a0f75eb5]Ben maar even wat aan het denken: ik ken windows 2000 niet: die herkent toch NFTS-schijven en partities? Want als die alleen fat32 herkent en die tweede schijf is nfts, zal hij hem nooit vinden. (ma 'k vermoed dat die 2000 wèl nfts herkent...)
Link naar reactie
[quote:0cf2bb83bc="Passer"][quote:0cf2bb83bc="Stanus"]Beide schijven zijn geformatteerd, en ik gebruik windows 2000 Advanced server.[/quote:0cf2bb83bc]Ben maar even wat aan het denken: ik ken windows 2000 niet: die herkent toch NFTS-schijven en partities? Want als die alleen fat32 herkent en die tweede schijf is nfts, zal hij hem nooit vinden. (ma 'k vermoed dat die 2000 wèl nfts herkent...)[/quote:0cf2bb83bc]2000 is gemaakt voor NTFS dus lijkt mij dat 2000 um gewoon moet herkennen :wink: //Ontopic// , Staat de Primary en de Slave wel goed ingesteld in het BIOS ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...