Ga naar inhoud

Nieuwe CD-brander


Aanbevolen berichten

Hoi Luitjes, Ik ben op zoek naar een nieuwe cd-brander, nu is mijn oog gevallen op drie cd-branders van: AOpen, LiteOn en Asus. Deze branden allemaal met 52x Nu is het voordeel van de AOpen dat deze verschillende kleuren covertjes er bij doet. En omdat ik een zilver kleurige kast heb is dit wel mooi. Maar volgens mij is een LiteOn brander beter. Maar deze is alleen in wit :-? En als ik dan de covertjes net als bij mijn brander en dvd-rom die er nu inzitten zilver kleurig schilder, zou dan mijn garantie eraf zijn? :roll: Kwa prijs maakt het niks uit, want Asus en Aopen zijn beide 35 euro en LiteOn 38 euro :D
Link naar reactie
Okay! Ik zit nu dus nog te twijfelen tussen de LiteOn CD-RW en de LiteOn DVD combo omdat mijn dvd rom eigenlijk toch ook wel aan vervanging toe is. Ik zit dan alleen nog met het probleem dat ie wit is. Ik heb mijn hele kast in zilver kleur dus moet deze dat ook zijn. Als ik nou dan die brander over schilder met zilver verf (dat heb ik nu ook) zou ik dan niet mijn garantie kwijt raken? :-?
Link naar reactie
Maar effe een vraagje: Raak ik mijn garantie kwijt als het covertje van de drive zilver kalk? Misschien dat ik nog even wacht met het kopen van een drive en nog even doorspaar voor een dvd-brander. Al zit er wel een aardig groot verschil tussen. 70 euro verschil. En waarschijnlijk worden de dvd-branders binnenkort wel goedkoper. En in de computer van m'n vader zit al een dvd brander, maar daar maak ik op het moment ook nog niet zo heel veel gebruik van. Denken jullie ook niet dat de dvd-brander nog een heel stuk in prijs daald? Want in een half jaartje tijd is de prijs van de dvd-branders gehalveerd. Ik denk alleen niet dat de prijs van cd-branders veel omlaag zal gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...