Ga naar inhoud

raidcontroller


Aanbevolen berichten

Het houdt me uit het café zullen we maar zeggen.... Krekel ik heb nu een draaiend systeem maar elke keer als ik de goede HD in de raid zet en synchroniseer met de inmiddels ook geformatteerde HD (zelfde merk, zelfde grootte) dan wordt er wel een image teruggezet maar wanneer ik dan opnieuw de raid opstart krijg ik een foutmelding : Inaccesable_boot_device en de mededeling dat ik een chkdisk/ f moet uitvoeren (en dat heb ik al meerdere malen gedaan).... Ik denk dat ik dus de raidcontroller er maar uitgooi en gewoon normaal opstart en regelmatig de 80 Gb backup.... wat denk jij / jullie ? Ronald
Link naar reactie
HELP ! M'n W2K server draait nu (weliswaar zonder raid maar goed). Ik kan op een andere schijf d: de data van personeel en kinderen vinden maar van diezelfde schijf de e partitie met geinstallerde educatieve software niet vinden !!!!! Ik heb dezlefde administrator wachtwoorden e.d. gebruikt..... moet ik nu alles weer opnieuw installeren ?????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...