Ga naar inhoud

liteon brander gekocht, maar welk progje ist beste?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen , Ik heb gister een nieuwe DVD brander gekocht de liteon 8 speed Daar kreeg ik een brand progje van Sonic(my DVD) bij nu brand ik liever met nero dus daar een demo ook netjes (legaal) gedownload Nu wilde ik een filmpje branden een videoclipje (ook legaal) Maar nu kan ik 'm niet branden Er staat dan dat ik illegale filmpjes niet kan branden,als ik in "My DVD) brandmaar hij is niet illegaal, is hier een omweg voor? M'n homemade vakantie filmpjes kan ik ook niet branden Brand ik in Nero (video expresse2) krijg ik veel meer op een dvd maar heb ik geen geluid :S Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
[quote:4266689237="pijman"]Hallo iedereen , Ik heb gister een nieuwe DVD brander gekocht de liteon 8 speed Daar kreeg ik een brand progje van Sonic(my DVD) bij nu brand ik liever met nero dus daar een demo ook netjes (legaal) gedownload Nu wilde ik een filmpje branden een videoclipje (ook legaal) Maar nu kan ik 'm niet branden Er staat dan dat ik illegale filmpjes niet kan branden,als ik in "My DVD) brandmaar hij is niet illegaal, is hier een omweg voor? M'n homemade vakantie filmpjes kan ik ook niet branden Brand ik in Nero (video expresse2) krijg ik veel meer op een dvd maar heb ik geen geluid :S Kan iemand mij helpen?[/quote:4266689237] Volgens mij gebruik je een "illegaal" videoformaat. Dat wordt waarschijnlijk met de foutmelding bedoelt in [i:4266689237]my DVD[/i:4266689237]. Laat de foutmelding eens zien?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...