anoniem Geplaatst: 25 december 2003 Delen Geplaatst: 25 december 2003 Hallo iedereen , Ik heb gister een nieuwe DVD brander gekocht de liteon 8 speed Daar kreeg ik een brand progje van Sonic(my DVD) bij nu brand ik liever met nero dus daar een demo ook netjes (legaal) gedownload Nu wilde ik een filmpje branden een videoclipje (ook legaal) Maar nu kan ik 'm niet branden Er staat dan dat ik illegale filmpjes niet kan branden,als ik in "My DVD) brandmaar hij is niet illegaal, is hier een omweg voor? M'n homemade vakantie filmpjes kan ik ook niet branden Brand ik in Nero (video expresse2) krijg ik veel meer op een dvd maar heb ik geen geluid :S Kan iemand mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2003 Zoek anders een bij [url=http://www.download.com]Download.com[/url] naar DVD brandsoftware. Ik heb al heel erg veel van die programma's daar gevonden. Je moet daar maar eens gewoon wat downloaden, en dan eens proberen met bijv. een RW om daarop die video op te branden. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 Als je zo graag Nero gebruikt, waarom koop je dan geen OEM-versie van Nero erbij ? Dat is toch veel gemakkelijker. Neem dan wel Nero versie 6.0.x of hoger om je DVD-writer optimaal te kunnen ondersteunen. Het kost maar ongeveer 15 euro. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2003 volgens mij heb je de betaalde mpeg2/dvd plugin nodig Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2003 [quote:4266689237="pijman"]Hallo iedereen , Ik heb gister een nieuwe DVD brander gekocht de liteon 8 speed Daar kreeg ik een brand progje van Sonic(my DVD) bij nu brand ik liever met nero dus daar een demo ook netjes (legaal) gedownload Nu wilde ik een filmpje branden een videoclipje (ook legaal) Maar nu kan ik 'm niet branden Er staat dan dat ik illegale filmpjes niet kan branden,als ik in "My DVD) brandmaar hij is niet illegaal, is hier een omweg voor? M'n homemade vakantie filmpjes kan ik ook niet branden Brand ik in Nero (video expresse2) krijg ik veel meer op een dvd maar heb ik geen geluid :S Kan iemand mij helpen?[/quote:4266689237] Volgens mij gebruik je een "illegaal" videoformaat. Dat wordt waarschijnlijk met de foutmelding bedoelt in [i:4266689237]my DVD[/i:4266689237]. Laat de foutmelding eens zien? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen