Ga naar inhoud

programma niet in te stellen


Henk-19

Aanbevolen berichten

Hallo .. Ik heb een bosch logixx 8 sensitive wasmachine en nu staat er alleen het logo bosh op de display blijf staan als ik de instelknop draai. Heb reset geprobeerd is niet gelukt. naar een bepaalde tijd kan ik de machine wel instellen net of er een tijd moet aflopen? gaarne reaktie Mvg Henk
Link naar reactie
Ik ga er van uit dat hij niet op het kinder slot staat (je zou dan ook een sleuteltje moeten zien in het display) Blijft over: deurvergrendeling of fout in de elektronica module. Sluit de deur en geeft een een klap met je vlakke hand op de rand van de deur bij de vergrendeling. Zet hem dan aan. Zelfde probleem? Dan de schakelaar controleren of verkleuring/smeltplekken/gammele stekker verbinding. Bovenblad er afhalen, je kunt dan tussen het front en de kuip door werken. Schakelaar goed? Dan de module zelf controleren. Deze zit in de plastic behuizing achter de bedienings knoppen. Controleer hem op losse soldeer contacten, koolborstel gruis en gesprongen of te heet geworden onderdelen. Bij twijfel een paar duidelijke foto's maken van de print (beide zijden) en deze ergens op internet plaatsen waar we ze kunnen zien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...