Ga naar inhoud

miele wasmachine


dimi-1

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met een miele dat ik niet opgelost krijg. Het betreft een miele softtronic w425. Bij de functie extra spoelen loopt het water niet snel genoeg de trommel in en komt het langs de zeeplade er uit. Ook hoor je dat de zwarte darm die tussen de zeepbak en de trommel zit begint te grommen en dan hoopt het water zich op en komt er dus langs voor uit. Wat ik al reeds gedaan heb is het volgende: De dikke darm tussen zeepbak en kuip zuivergemaakt. Het y stukje langs de zeepbak waar de 2 kleine zwarte darmpjes opzitten zuivergemaakt hier zat een prop in van aangekoekte troep en is nu ook terug zuiver. Het zwarte darmpje wat van het y stuk naar de pomp gaat doorgeblazen en is nu ook terug zuiver. Het zwarte darmpje wat van het y stuk naar de terugstroombeveiliging gaat ook zuivergemaakt. De terugstroombeveiliging verwisseld met een terugstroombeveiliging wat uit een goed werkend toestel komt. Het inlaat ventiel vervangen. De besturing van het inlaatventiel vervangen. Ondanks alles wat er tot nu toe aan gedaan is blijft hij het water dus langs de zeepbak eruit duwen. Is er nog iets dat ik kan doen of vervangen? Graag een reactie. Mvg Dimitri
Link naar reactie
Hallo HarryO, Klopt, ben een tijdje afwezig geweest. Probleem met de miele is opgelost. Vandaag weeral helemaal uit elkaar gehaald en doorgeblazen, maar steeds zonder resultaat. Er was maar 1 onderdeeltje dat ik niet heb vast gehad en dat was dus de oorzaak. Boven op de kuip zit een zwarte darm die naar de zeepbak loopt. Gelijk je aangeeft ontluchting probleem. Deze zwarte dam zat dus verstopt, even goed doorgeblazen en dan voel je m opengaan. Terug gemonteerd en hij werkt weer prima. Bedank voor het meedenken, en tot de volgende. Mvg
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...