Ga naar inhoud

Plexwriter en Nero brandt niet


Aanbevolen berichten

Hallo Heb een nieuwe Plexwriter Premium gekocht. Bijgeleverd Nero 5.5, op zich niks mis mee. Echter bij het branden van bijvoorbeeld data gaat ie tot 50% en stopt ermee, er wordt een foutmelding gegeven: "SCSI/IDE command aborted" bovendien loopt mijn systeem na deze foutmelding soms helemaal vast. Moet ik bepaalde instellingen veranderen?? Wie heeft hier ervaring mee en kan mij wellicht verder helpen.... Besturingsys.: Windows XP Pro.
Link naar reactie
[quote:5921140dda="Eric Maasland"]Hallo Heb een nieuwe Plexwriter Premium gekocht. Bijgeleverd Nero 5.5, op zich niks mis mee. Echter bij het branden van bijvoorbeeld data gaat ie tot 50% en stopt ermee, er wordt een foutmelding gegeven: "SCSI/IDE command aborted" bovendien loopt mijn systeem na deze foutmelding soms helemaal vast. Moet ik bepaalde instellingen veranderen?? Wie heeft hier ervaring mee en kan mij wellicht verder helpen.... Besturingsys.: Windows XP Pro.[/quote:5921140dda]plexwriter ja het is de naam>?Lite-On is het merk. fikken als een alles brander :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...