Ga naar inhoud

dvd doet het niet?


Aanbevolen berichten

ik heb een samsung dvd-rom sd-612 en als ik daar een dvdtje in stopt dan....dan niks. :lol: oftewel hij doet een beetje brommen en dan herkent die het niet of laat die niks. nu zat ik een beetje te snuffelen in mn apparaaat beheer van windows 98se en daar stond apparaat type is cd-rom fabrikant is standaard cdromspeler(?) hardwareversie: niet beschikbaar en bij stuurprogramma staat dat die niet is geladen of vereist ik heb zo het idee dat windows het spelertje zie als een doodnormale (standaard)cdrom speler en niet ook als dvd. maar aangezien ik dat ook maar wat loop te gissen vraag ik aan jullie wat er nouw mis is :roll: en oja nu ik tog in de verkeerde rubriek zit wil ik gelijk even vragen wat die HT technology bij intel cpu's nouw presies inhoud :P ---------------------------------- ik zie dat ik weer zit te slapen en mn vraag in de verkeerde rubriek heb geplaatst :oops: :oops:maar weet niet hoek moet verplaatsen of wissen dus dat mag iemand anders doen ----------------------------------
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...