Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Sluit me bij Hu'uruun aan. Tja en je kan eenmaal geluk hebben met een no name. Als je een no name hebt liggen zou ik die eerst gewoon uitproberen; je ziet vanzelf of je systeem stabiel blijft en hoeveel lawaai er geproduceerd wordt. Als je sowieso nieuw moet kopen, zou ik zeker voor een A-merk gaan. Mocht je gaan uitbreiden, dan kan wat extra 'reserve'-power ook geen kwaad.
Link naar reactie
wat vindt je betaalbaar??? voor 50 Euro heb je al een goeie voeding van chieftec bijvoorbeeld. deze zijn ook zeer goed, ook gezien dat de kasten van Antec en chieftec uit dezelfde fabriek rollen denk ik dat de voedingen ook wel wat gemeen hebben... gezien naar je sys in je systeem zal een 360 Watter wel voldoende zijn. Watt is niet het allerbelangrijkste maar ook het aantal Amperes op de V lijnen is zeer belangrijk. ach, en als je gaat OC'en, dan zijn je V lijnen je grootste probleem, denk gewoon na wat je gaat doen... standaard draaien?-- dan kan zo'n Q-tec het ook wel trekken hoor.. heb zelf ook een van de betere voedingen ( CWT 430 Watter) maar die zakt ook heel erg in als ik zwaar OC, dus merk zegt niet altijd wat.
Link naar reactie
Ik zou gaan voor de Chieftec 360 watt; nogmaals: het aantal Watts op de specificatie is niet van doorslaggevend belang en geeft geen garantie voor stabiliteit. Het is hier al vaker gezegd: de stabiliteit en het gecombineerde vermogen van de 3,3 en 5 volt lijnen is van groter belang. Vergelijk dit soort praat met het uitgangsvermogen wat sommige speakersetjes niet zouden moeten aankunnen; honderden Watts (PMPO dan) en dat zegt niets over de sterkte en of kwaliteit van het geluid.
Link naar reactie
[quote:a5c346dd2f="wilco_oranje"]okeej das waar dan wordt het denk ik die chieftech $$$ :cry: maar dan kan ik toch wel die voeding mee nemen naar mijn volgende upgrade van bijv een 9700???[/quote:a5c346dd2f] jawel.... zolang je er dan geen 6 HD's bijgaat hangen is er niet veel aan het handje.. :wink: tuurlijk kan je wel een cheapo voeding nemen van meer Watts, maar reken er dan niet op dat je lekker kan OC'en... nu weet ik niet of je chaintech zo'n OC beest is, en datzelfde geldt voor je CPU, maar echte PSU problemen springen vaak pas op bij hoge FSB speeds, en dan niet 10 FSB OC'en ofzo.. dan is een goeie PSU echt belangrijk. het is net waar je je prioriteiten legt, en wat je wilt besteden. wil je echter safe zitten, spaar dan gewoon nog ff door en koop bijvoorbeeld een goeie chieftec dan....
Link naar reactie
ik weet nu dus nog steeds niet wat ik ga doen voor voeding omdat ik volgens mijn geen divider op mijn mobo heb zitten dus als ik hem bijv op 150 fsb laat lopen dan oc ik mijn AGP ook heel erg. dus ik moet nog ff kijken wat ik precies gaat doen maar als ik dus wel een divider heb(heb het aan chaintech gevraagd) dan koop ik zeker die chieftech. ps je zit helemaal goed met wat ik in mijn systeem heb zitten.
Link naar reactie
Voedingen zijn net versterkers. Staat er 400W op, maar als je naar het [b:d78ca29b2c]Amperage[/b:d78ca29b2c] kijkt blijkt een 350 W 'kwaliteits'voeding van b.v. Antec dezelfde hoeveelheid amperages te leveren (en ook blijven leveren, ongeacht de belasting op de andere 'lijnen') Dus, als je € 29,= uitgeeft en je sluit vervolgens een AMD 2k+, 2 7200 rpm disks, CD + CDR, radeon 9700 etc aan, moet je niet gaan janken dat je van die 'vreemde' vastlopers krijgt. Mijn 'sapetoku' voeding in ieder geval vervangen door een Antec 400W, super stil en powerrrrrrrrr (€ 79,= bij [url]http://www.cswf.nl/[/url])
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...