Ga naar inhoud

Nieuwe muis kopen


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een zo'n goedkope microsoft muis met bal (MS IntelliMouse PS/2). Ik wil nu graag een nieuwe (optische) muis kopen, hij moet wel een beetje lekker in de hand liggen want die ik nu heb vind ik een beetje te klein. Ook moet hij nauwkeurig zijn omdat ik er veel mee wil gaan gamen (UT enzo). (maakt de prijs dan veel uit je want er zijn al optische muizen voor 20 euro maar ook voor 60) Hij hoeft niet perse draadloos te zijn en aan 2 knoppen + scrol heb ik genoeg? Welke muis kunnen jullie me aan raden?
Link naar reactie
Ik heb em zelf niet maar ik vind de Logitech Dual Optical een hele fijn muis voor gamen. Aan de andere kant heb ik nooit de MX serie van Logitech geprobeerd dus daar kan ik niks over zeggen. De Boomslang is een aparte muis. Hoge kwaliteit voor games en sommige vinden em de beste die er is en andere kunnen er weer helemaal niet mee omgaan.
Link naar reactie
[quote:186e118195="AoM"]Ik heb nu een zo'n goedkope microsoft muis met bal (MS IntelliMouse PS/2). Ik wil nu graag een nieuwe (optische) muis kopen, hij moet wel een beetje lekker in de hand liggen want die ik nu heb vind ik een beetje te klein. Ook moet hij nauwkeurig zijn omdat ik er veel mee wil gaan gamen (UT enzo). (maakt de prijs dan veel uit je want er zijn al optische muizen voor 20 euro maar ook voor 60) Hij hoeft niet perse draadloos te zijn en aan 2 knoppen + scrol heb ik genoeg? Welke muis kunnen jullie me aan raden?[/quote:186e118195] Neem in ieder geval iets van logitech mx300 ofzoiets die is heel goed (Heb hem zelf ook)!
Link naar reactie
Laatst werd in een de een bekend gamereview magazine een paar muizen onder de spreekwoordelijke loop genomen. Hier kwam de MX500 van Logitech als beste uit, let wel deze is alleen geschikt voor rechtshandige mensen. Ik heb hem nu zelf ook, en het is echt een topmuis! Maar smaken verschillen natuurlijk. Die muis kost overigens rond de €50
Link naar reactie
Op de site van microsoft stond dit over de IntelliMouse Explorer: 92 centimeter per seconde bewegen Andere optische muizen kunnen maximaal 2.500 beelden per seconde scannen, terwijl deze snelheid bij onze nieuwe optische sensor op het ongekende aantal van 6.000 beelden per seconde ligt. Dat is op dit moment de snelste scansnelheid. Op de site van logitech staat dit over de mx 300: Beeldverwerking: 4,7 megapixels/sec Resolutie: 800 dpi Versnelling: 10 g Snelheid: 1 meter/sec Op dit site van microsoft staat dus dat zij vinden dat ze de snelste hebben maar over dpi word gezegd, dus ik neem aan dat die van microsoft dan minder dpi hebben maar dat je de muis wel sneller over het scherm kan bewegen ofzo
Link naar reactie
die mx heeft een hogere beeldverwerking, dit is het belangerijkste. heb zelf de 500, doet het uistekend, maar doet het niet goed op papier :o de vorige was juist andersom, die deed het nooit goed, alleen op papier :-? trouwens [b:6b761bcc67]zei[/b:6b761bcc67] schreef je zo: [b:6b761bcc67]zij[/b:6b761bcc67] met een korte ei dus of met een lange ij? :lol: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...