Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:6a6a759adb="computer_nerdo"]Lidl zet per 28 mei een PC in de etalage. Wie weet daar meer van![/quote:6a6a759adb] Bekijk de inhoud van deze Super PC hier http://www.lidl.de/de/index.nsf/fi/c.o.oow.20030521.p.Targa_Visionary_AMD_Athlon_XP_2700 Wie dit te min vind is een oen. En voor die prijs zeg. Zit vol top hardware.
Link naar reactie
Computers - randapparatuur - (video- en digitale-)camera`s bij een supermarkt !? Goedkoop ! Ja precies... (Waarschijnlijke) kwaliteit ! Eerst zien, dan NIET meer geloven... `t is allemaal onzin vind ik als je dit soort spullen bij een Lidl of Aldi of welke Supermarkt dan ook koopt. Het ziet er allemaal leuk en aantrekkelijk uit, mede door de prijs. Maar waarom vraagt toch nooit iemand zich af waarom het zo goedkoop is ? Er zit nooit van zn leven een 'A-merk' in. Is dit wel zo dan is het 'outlet rotzooi'. ( met andere woorden afgekeurd op kwaliteits redenen door fabrikant ). Verder kun je over de garantie bepalingen twisten, maar dit doen we nu niet. Als je nu inderdaad voor het eerst zo`n apparaat koopt, dan laat je je denk ik altijd informeren door de mensen die in de bepaalde winkels werken. Laat je dit ook doen door de mensen ( vakkenvullers ) van een Supermarkt !? Heheheheh, das net zoiets als F1-les krijgen van iemand die nog nooit van zn leven op iets anders heeft gereden dan een Paard !!! Verder is het zo dat er duidelijke ( bewezen door mijzelf ) kwaliteits verschillen zijn tussen een 'dure' camera van bijv. Nikkon en een MerkX camera van de Lidl. Terwijl beide dezelfde oogenschijnlijke features en statistics hadden ! leg me dat eens uit dan ! Wel of geen 'goede' lens, wel of geen 4Mpixel, het feit blijft dat je, in mijn ogen, beter wat meer geld uit kan geven aan een ECHTE ! Loop er dus gewoon met een rotgang voorbij..... [ Ik heb dit ook al in een ander topic geplaatst. Gaat eigenlijk over Digi-cam. maar gaat ook wel op voor PC`s. ]
Link naar reactie
[quote:0518425a03="computer_nerdo"] waarom laten staan is ie zo slecht ofzo?[/quote:0518425a03] Ik heb het hier al zo vaak gezegd. Ik zou NOOIT een PC bij een supermarkt kopen; denk toch eens na. Ik haal mijn brood toch ook niet bij de Gamma. Er moet toch ergens het prijsverschil in zitten met een normale pc zaak. En als er dan mensen hier gaan zeggen van dat ze in het groot inkopen, tsja, dat doet een pc zaak natuurlijk niet.
Link naar reactie
[quote:eab9f85669="HoOdLuM™"]Computers - randapparatuur - (video- en digitale-)camera`s bij een supermarkt !? Goedkoop ! Ja precies... (Waarschijnlijke) kwaliteit ! Eerst zien, dan NIET meer geloven... `t is allemaal onzin vind ik als je dit soort spullen bij een Lidl of Aldi of welke Supermarkt dan ook koopt. Het ziet er allemaal leuk en aantrekkelijk uit, mede door de prijs. Maar waarom vraagt toch nooit iemand zich af waarom het zo goedkoop is ? Er zit nooit van zn leven een 'A-merk' in. Is dit wel zo dan is het 'outlet rotzooi'. ( met andere woorden afgekeurd op kwaliteits redenen door fabrikant ). Verder kun je over de garantie bepalingen twisten, maar dit doen we nu niet. Als je nu inderdaad voor het eerst zo`n apparaat koopt, dan laat je je denk ik altijd informeren door de mensen die in de bepaalde winkels werken. Laat je dit ook doen door de mensen ( vakkenvullers ) van een Supermarkt !? Heheheheh, das net zoiets als F1-les krijgen van iemand die nog nooit van zn leven op iets anders heeft gereden dan een Paard !!! Verder is het zo dat er duidelijke ( bewezen door mijzelf ) kwaliteits verschillen zijn tussen een 'dure' camera van bijv. Nikkon en een MerkX camera van de Lidl. Terwijl beide dezelfde oogenschijnlijke features en statistics hadden ! leg me dat eens uit dan ! Wel of geen 'goede' lens, wel of geen 4Mpixel, het feit blijft dat je, in mijn ogen, beter wat meer geld uit kan geven aan een ECHTE ! Loop er dus gewoon met een rotgang voorbij..... [ Ik heb dit ook al in een ander topic geplaatst. Gaat eigenlijk over Digi-cam. maar gaat ook wel op voor PC`s. ][/quote:eab9f85669] :lol: wordt toch eens tijd dat je je wat meer erin verdiept voordat je begint te blaten... over het algemeen zijn de PC systemen bij de Aldi of Lidl van zeer goeie kwaliteit. daarnaast als je merken als; maxtor, asus, toshiba en nog wat meer niet kent, dan moet je je eerst maar eens verder lezen... en dan moet je niet beginnen over nikkon---joepietoepie made in taiwan, want dat is echt dikke bull natuurlijk.. alle stuff die in dit systeem zitten zijn echt goeie kwaliteitsonderdelen, en ik zou er blind wel een durven kopen....
Link naar reactie
idd, ja... quotte jouw msg toch... hou er bij deze ook overop, want heb geen zin om een flamewar te beginnen. maar wat mijn punt is, je trekt nu al conclusies over een systeem die je niet kent. daarnaast begin je over twijfelachtige kwaliteit van de hardware die erin zit, terwijl er alleen maar A-merken inzitten. waarom is een maxtor HD van die in een Aldi Pc zit slechter als een Maxtor Hd in een systeem bij een webshop?? denk je dat er afgekeurde stuff inzit ofzo?? ga toch weg.. heb al vaak PC's van de aldi gezien, en er ingezeten, maar alles is perfect voor elkaar. service is misschien een ander punt, maar ook de Lidl heeft een RMA afdeling, dus als er wat stuk gaat, dan kan ie ook retour, bij een webshop is dit precies dezelfde procedure...
Link naar reactie
[quote:6148f394a1="spiderned"]Nee, wat turbulance uitkraam. In jouw verhaal kan ik me wel vinden.[/quote:6148f394a1] ik hoef je ook niet te overtuigen.. ben niet op een missie ofzo.. wat alleen jammer is, dat er direct vol afgedaan wordt aan het systeem, zonder maar verder te kijken, en direct een conclusie te trekken... stel nu, dat er iemand ECHT geinteresseerd was in dit systeem denkt die nu van ''ow, daar zit boel kennis, dus laat ik het maar niet doen'' terwijl dit een persoonlijke conclusie is, die je niet kan onderbouwen met eerlijke argumenten... misschien heb je nog nooit gehoord van bulkinkoop, maar daardoor kan de Lidl de prijs ook een stuk meer drukken t.o.v een normale webshop. neem dan ook nog eens in overweging dat er een boel filialen in nederland en duitsland zitten, nou dan kan je een moooie partijkorting realiseren. het is toch ook niet zo dat de lidl elke week een PC heeft. incidenteel, als ze voordelig hebben kunnen inkopen dan hebben ze weer eens een PC actie. omdan te zeggen dat het afgekeurde troep is, is gissen naar de waarheid, als ik nu als realistich persoon naar de mogelijkheid; bulkinkoop of afgekeurde waren kijk, dan kan ikzelf iig wel een conclusie trekken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...