Ga naar inhoud

Vastlopen bij gebruik brander en floppy-drive!


Aanbevolen berichten

Ik heb nou toch weer een vaag probleem met die k*tcomputer van mij! :evil: Telkens als ik een cd in mijn brander doe of een schijfje in m´n floppy-drive loopt de computer vast!! Zo ineens, sinds een paar dagen en geen logische verklaring! :( Bij mijn DVD player heb ik dit probleem niet. Ik heb overigens een Aopen 4850 brander en gewoon een standaard ploppy floppy drive... Ik werk met Windows 98SE. Kent iemand dit probleem en veel belangrijker DE OPLOSSING??? Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:fa4eba6def="spatlip"]Ik heb nou toch weer een vaag probleem met die k*tcomputer van mij! :evil: Telkens als ik een cd in mijn brander doe of een schijfje in m´n floppy-drive loopt de computer vast!! Zo ineens, sinds een paar dagen en geen logische verklaring! :( Bij mijn DVD player heb ik dit probleem niet. Ik heb overigens een Aopen 4850 brander en gewoon een standaard ploppy floppy drive... Kent iemand dit probleem en veel belangrijker DE OPLOSSING??? Alvast bedankt![/quote:fa4eba6def]scan eens met een virus scanner.kijk of je psu wel meer dan 300watt is>koop een ander mobo>koop een andere brander>kijk je flatkabels eens na>probeer eens een ander os. het kan ook een irq konflikt.
Link naar reactie
Virus heb ik niet, heb meerdere malen gescand en aan de voeding kan het ook niet liggen. Heb deze computer nu bijna 3 jaar en het lijkt me sterk dat de voeding en mobo nou opeens gaan protesteren! Zoals ik al zei doet m´n DVD-player het wel gewoon en die is nog het oudst ook! Iemand anders nog suggesties?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...