Ga naar inhoud

Geen weergave beeld webcam


Aanbevolen berichten

Hello, Ik gebruik een Logitech Quickcam Web webcam onder Windows XP. Hij werkt prima onder het bijgeleverde programma Logitech Quickcam en onder Netmeeting, maar als ik de webcambeelden direct wil uploaden naar een ftp-server en dus een programma als Easy Free Webcam, Capture Studio, Timershot en/of Active Webcam gebruik, krijg ik een zwart scherm. Bij "video capture device" in de programma's kan ik alleen kiezen voor "Microsoft WDM Image Capture (Win32)" en als ik dat doe verschijnt een venster met als enige keuze als opnamebron voor videoapparaat "Logitech Quickcam Web". Dat klopt allemaal en zou dus moeten werken, maar in alle programma's verschijnt dat venster een keer of drie, vier achter elkaar. En het biedt ook geen soelaas, want het scherm blijft zwart en de cam zelf wordt (dus) niet geactiveerd door het programma. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe het verholpen kan worden? Ik hoor het graag! [b:b8ef962784]Cesar[/b:b8ef962784] :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...