Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

beste mensen ik heb een vraagje iemand vroeg mijn het tevragen zelf wist ik hier ook geen antwoordt op de vraag luid: ik ben aan het proberen om voor mijn dochter een kareoke opname te maken nou is het gelukt om met winamp de stem weg te filteren maar als ik het wil opnemen met de geluidsrecorder van windows me komt er bijna geen geluid uit . mijn vraag: kan ik met winamp zelf opname's maken??? zo ja ,,hoe zo nee,,,waarmee dan wel alles wat ik wist heb ik geprobeert niets werkt weet iemand hier iets van dan hoor ik het graag Alvast bedankt Jan 22
Link naar reactie
Probeer eens een ander programma zoals Totalrecorder. Daarmee kan je al het geluid opnemen van je geluidskaart, werkt egt perfect :D Voor de download: download.com Edit: Je moet hier alleen wel voor dokken. Er zijn ook wel andere programma's te vinden lijkt mij. Maar toen je dit vroeg dacht ik meteen aan Volumeregeling bij bureau accesoires. Hier kan je het volume instellen, misschien staat dat bij jou te laag. groeten Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...