Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Sony is volgens mij idd de enige die een DVD+/-RW heeft, namelijk de DRU500AX. Aangezien je NU zo'n brander wilt hebben, is de keuze dus snel gemaakt :) Wel even flink in de buidel tasten, want dit leuke speledingetje kost $ 350,- (althans volgens de Sony Website; op de website van MyCom kost ie bijvoorbeeld E 409,-).
Link naar reactie
Toch vind ik het kopen van een DVD brander gezien de prijs van de schijven wel een hele dure grap. Het kan niet zo zijn dat je nu zo'n ding koopt en dan er zometeen een ander stadaard voor je deur staat. Je weet immers maar nooit. Wat ben je eigenlijk van plan om om te slaan/kopiëren? Er zijn maar weinig programma's waarmee je een goede kopie kan maken, laat staan 1:1
Link naar reactie
[quote:e79e543a38]Toch vind ik het kopen van een DVD brander gezien de prijs van de schijven wel een hele dure grap. Het kan niet zo zijn dat je nu zo'n ding koopt en dan er zometeen een ander stadaard voor je deur staat. Je weet immers maar nooit. Wat ben je eigenlijk van plan om om te slaan/kopiëren? Er zijn maar weinig programma's waarmee je een goede kopie kan maken, laat staan 1:1 [/quote:e79e543a38] Die dvd-r's zijn echt niet zo duur meer, ik heb ze bij de media markt van Princo gezien voor € 1,50 per stuk, overigens als je een back up wilt maken van een film dan kun je een 1 op 1 kopie maken van een DVD9 als je de extra's weglaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...