Ga naar inhoud

Uitdagend (irritant) hardware probleem: HELP!


Aanbevolen berichten

Mijn monitor slaat niet meer aan als ik mijn PC aanzet (ventilatoren, HD en CD starten wel op). Ik heb het volgende al geprobeerd: Monitor op andere PC: werkt. Andere monitor: niks. Videokaart getest: werkt. Andere (werkende) videokaart erin: niks. Geheugen getest: werkt. Geheugen van plaats gewisseld: niks. Ander geheugen erin: niks. Alle andere kaarten eruitgetrokken: niks. Andere processor: niks. CMOS gewist: niks. ANDER MOBO GEKOCHT: nog niks!! Kan het aan de voeding liggen...? Of heb je een ander idee? DURON 1300 (en 800) op een ABIT K7T RAID (en Chaintech 7AJA2). Bart.
Link naar reactie
Best mogenlijk dat het aan de voeding ligt. De connector welke op het mobo wordt aangesloten , bestaat uit verschillende spanningen nl 3,3 V - 5,0 V - 12,0 V , het zou goed kunnen dat een van deze spanningen niet juist is. Probeer het eens met een andere voeding, vraag e.v.t aan de pc-boer of hij nog een oude voeding heeft liggen waar je het mee kan uitproberen. [vaak hebben die wel een lichtere voeding liggen welke is vervangen voor een zwaardere-of die vervangen is voor een geluidsarme voeding]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...