Ga naar inhoud

Het 17 inch beeldscherm van de Aldi


Aanbevolen berichten

waar je op moet letten bij tft-tjes zijn dode pixels. Als ze daar een goede garantie voor geven is het een goede koop....dat is ook waar ik op heb gelet...dan kwam ik wel iets duurder uit, maar dan heb ik een garantie van 3 jaar op dode of half-dode pixels...ik moest +/- 1maand geleden voor mijn tft €495 betalen (incl garantie en verzndkst).
Link naar reactie
Het beste is natuurlijk om een tft-scherm in de winkel op dode pixels te controleren, maar dat zal bij de Aldi niet mogelijk zijn. Zeker fabrikanten in het budget-segment hanteren vaak criteria waarbij enkele dode pixels geen bezwaar zijn. Als dit bij medion ook het geval is blijft het natuurlijk een klein beetje een gok. Al zijn de productietechnieken een stuk beter dan een paar jaar geleden en komen dode pixels een stuk minder vaak voor.
Link naar reactie
Ik ga er woensdag ook een halen. Het kan nooit fout gaan, want je koopt er een, gaat snel naar huis en kijkt of er geen dode pixels opzitten, zoja breng hem gauw terug en neem een nieuwe en zo nee houd hem lekker. Zo heb ik het ook met mijn laptop gedaan, de eerste had ook een dode pixel, maar toen kon ik pas aan het eind van de dag terug, ik moest eerst werken. En ja je begrijpt het al aan het eind van de dag waren de laptops op hier in Ridderkerk, maar gelukkig kon ik hem wel teruggeven en mijn geld terugkrijgen. Toen hebben ze naar alle filialen voor me in de buurt gebeld, en er nog een in Rotterdam voor me kunnen vastzetten. Deze ben ik toen gaan halen en deze was perfect, dus safer kun je toch niet spelen. Als je er een op internet bestelt, of in een andere computerzaak gaat halen, mag je hem ook niet bekijken, maar het ergste is dat je hem ook niet terug mag geven bij dode pixels, dit moet je met de fabrikant regelen en dan hangt het dus van de pixelpolicy van die fabrikant of je een nieuwe krijgt. Dus ik ben niet bang voor de Aldi, ik ga er een halen, want het is geen geld. succes
Link naar reactie
[quote:4455a691e8="vincent260"]op beiden zit 3 jaar garantie dus dat zal denk ik ook wel voor dooie pixels zijn, toch?[/quote:4455a691e8] Zoals hierboven gezegd hanteren veel fabrikanten bepaalde marges wat betreft het aantal dode pixels (zwart puntje) en halfdode pixels (pixel kan een bepaalde kleur niet weergeven). Als de marge bijvoorbeeld 5 dode pixels is, en jij hebt 3 dode pixels op je monitor dan nemen ze hem dus niet terug.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...