Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb dit moederbord reeds enkele weken maar ik blijf opstartproblemen hebben. :evil: Ik heb reeds alles gedemonteerd en terug ingebouwd maar het resultaat blijft hetzelfde;ik moet minimaal 5X rebooten voor mijn scherm mee opstart.Koelers gaan draaien,hd start,cd en cdwriter lichten op er is hard disk aktiviteit maar het scherm blijft donker. Na diverse malen proberen hoor ik tijdens het opstarten een piep en dan start het scherm mee op. Heb ook reeds een reep brak geheugen eruit gehaald maar ook dat hielp niet
Link naar reactie
klinkt toch als een geheugen probleem, het word niet geinitialiseerd. zet de timings voor je geheugen eens wat lager...... wat je ook nog even kan proberen is de ide apparatuur op autodetect zetten. En kontrolleer in je bios de instellingen allemaal eens. (laat niet alles op agressief staan, zet het eens op normale waarden) welke bios versie gebruik je? de laatste is 1002A (hier is ook nog een variant genaamd ueberbios van die alle verborgen instellings mogelijkheden ook vrijgeeft)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...