Ga naar inhoud

A4 kleurenprinter die papieren niet plooit tijdens het print


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een inkjet kleurenprinter die de papieren niet draait bij het printen. bij het afdrukken van etiketten blijven de etiketten in de printer plakken... dus zoek ik een printer die de bladen vlak print. Jammergenoeg blijkt niemand in onze vriendenkring het bestaan van zo'n printer te kennen. Jullie wel?
Link naar reactie
Bij mijn Canon **** draait ie de etiketten er gewoon door. Dus ik zou zeggen, ren naar de winkel en koop er een (niet per se deze) of surf naar www.tweakers.net/pricewatch! Een HP kan dit ook en een Epson ook. Van de Canon weet ik dat ie ze niet draait omdat ik hem zelf heb. Ze hangen er als ware voor en worden door het systeem er door getrokken en komen met dezelfde kant boven. HP draait ze volgens mij wel. En kijk zelf maar welke je wilt of vraag dit in een apart topic. Plzzzzzzz reply hier niet op met een voorkeur printer want dan krijgen we een ellelange onzinnige discussie! Bijvoorbeeld: Nou, ik vind HP het best, nee, Canon is alle jaren de snelste (bijv) burkkkkkkkkkkkkkkkkk Nou, over die nieuwe Samsung hoor ik ook goede reacties burkkkkkkkkkkkkkkkkkk NIET DOEN DUS!
Link naar reactie
[quote:d4595b8ef0="gerben"]Canon lijkt me de aangewezen printer. Deze heben boven invoer. Het papier wordt wel lichtjes gevouwen, maar niet meer dan 60 graden, terwijl een HP het papier 180 graden vouwt. Ik heb ook wel eens printers gezien die het papier helemaal vlak houden, maar zou daar zo geen merk of type meer van weten.[/quote:d4595b8ef0] Epson 950 kan ook direct op (printable) CD's printen. Die moeten er toch vlak door zou ik zo denken, dus.. Nadeel : je moet 500 euro naar de winkel meenemen :(
Link naar reactie
[quote:1d7ca5968b="Aerypton 2"]Ik ben op zoek naar een inkjet kleurenprinter die de papieren niet draait bij het printen. bij het afdrukken van etiketten blijven de etiketten in de printer plakken... dus zoek ik een printer die de bladen vlak print. Jammergenoeg blijkt niemand in onze vriendenkring het bestaan van zo'n printer te kennen. Jullie wel?[/quote:1d7ca5968b] Ik vermoed dat je eerder een probleem hebt met de etiketvellen. Mijn ouwe HP600 print zonder problemen etiketten, nochtans wordt het papier bij deze printer gedraait over 180 graden. Eddy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...