Ga naar inhoud

Printen geen rodekleur


Aanbevolen berichten

Toch wel eigenaardig, dat er een andere kleur wordt gebruikt als een kleur 'op' is. Maar goed, het zou kunnen natuurlijk. :-? Heb je al geprobeerd de nieuwste printdrivers voor je HP te downloaden en installeren? Misschien dat dat helpt. Je zegt dat je de rood hebt bijgevuld. Blijkbaar maak je dus gebruik van refills (of je doet het zelf). Misschien dat er daar iets is misgegaan. Probeer desnoods eens officiele HP cartridges te gebruiken (ja, die zijn duur, maar als het het probleem oplost...) Misschien dat je nog iets aan deze link hebt: http://www.refillink.nl/Dutch/hewlett_packard_nl.htm Succes
Link naar reactie
[quote:d4f872e8b9="turk2003"]het inktpotje onder water dan gaat die toch kapot[/quote:d4f872e8b9]Je moet da cartridge niet helemaal onder dompelen, alleen de spuitmond. Da's dat kleine koperen, door inkt besmeurde vierkantje aan de onderkant van het inktpatroon. Je kunt het evt. nog [b:d4f872e8b9]voorzichtig[/b:d4f872e8b9] afpoetsen met een wattenstaafje, als het eenmaal een tijdje geweekt heeft. Voorzichtig wrijven, anders duw je de spuitmondjes alsnog dicht. Als ie het dan nog niet doet en je weet zeker dat het patroon nog niet leeg is, dan zit ie waarschijnlijk dermate verstopt dat je 'm alleen aan de gang krijgt door die spuitmond even vacuüm te trekken (de inkt komt er dan vanzelf uit.). Als je daar geen hulpstukje voor hebt, dan kun je dat ook gewoon met je mond doen, maar dat vereist wel de nodige ervaring. Ik kan je namelijk persoonlijk verzekeren dat inkt niet bepaald goed smaakt en daarnaast loop je 3 dagen voor aap met een vlek op je tong... :-? 8)
Link naar reactie
[quote:628026af29="turk2003"]je hebt orgineele cargites van hp en je hebt een goedkoope (neppe) wat is er verschill tussen die twee[/quote:628026af29] Originele cartridges komen rechtstreeks uit de HP fabriek. Die goedkope dingen zijn gerecyclede cartridges (hervult). Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met de laatst genoemden (snel verstopte spuitmondjes), maar er zullen vast mensen zijn die er juist wel goede ervaringen mee hebben en ze aanbevelen.
Link naar reactie
[quote:a57e6df53e="Captain_Kansloos"]Originele cartridges komen rechtstreeks uit de HP fabriek. Die goedkope dingen zijn gerecyclede cartridges (hervult). Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met de laatst genoemden (snel verstopte spuitmondjes)[/quote:a57e6df53e] Zelf heb ik nog nooit een kleuren cartridge van een ander merk dan HP kunnen kopen. Dus kan ik zelf niet bevestigen of die van HP zoveel beter zijn. Van de zwart cartridge kan ik zeggen dat het niks uitmaakt. Die van HP raken uiteindelijk net zo goed verstopt als de refills. Met de kleurencartridges heb ik dezelfde ervaringen en die zijn dus bij mij orgineel HP. Gewoon geregeld gebruiken zodat de spuitmondjes niet verstopt raken. Dat is het enige wat de levensduur verlengd. Als een kleur leeg is, dan tijdig bijvullen. Van dat kleur wisselen heb ik zelf nooit wat gemerkt, maar nou heb ik hP710C printer, dus dat kan eventueel per printer verschillen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...