Ga naar inhoud

!!!! tekens achter me HD


Aanbevolen berichten

Ik heb een MSI KT7 met een 20GB IBM schijf (7200RPM) en ik heb er een tijdje WinXP op gehad totdat hij ineens in het scherm bij het opstarten een aantal uitroeptekens !! liet zien. Dit kwam ook in windows voor en wat ik ook doe schijfcontrole,viruscheck ik kom er niet achter wat het is. Na formateren en win98 erop zetten doet tie het nog steeds. Wie ken dit probleem en weet een oplossing !!! Alvast bedankt !
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:b465776666="Heiden"]Dat was niet echt mijn vraag. De vraag is wat betekenen die uitroeptekens? Ok en die oplossing, vertraagt die je harde schijf niet veel? Ik heb weleens ergens gelezen dat je cd/dvd branders nooit op dezefde kabel mocht zetten als je hd.[/quote:b465776666]jij bent niet de topic starter . je heb ook geen vraag gesteld. Ik ken het probleem. Ik heb zelf namelijk een Philips brander en daarbij geeft ie ook uitroeptekens bij het booten. Verder heb ik nog geen oplossing voor dit probleem. Maar ik heb verder geen gebreken kunnen constateren. _________________
Link naar reactie
[quote:ce8480148c="Heiden"]Ik moet je nageven dat je daar helemaal gelijk in hebt. Maar toch, die uitroeptekens zullen toch wel ergens voor zijn. Want het kan ook anders. Ik had mijn brander, ook een philips, in een andere comp zitten en daarin deed ie het wel correct bij het booten.[/quote:ce8480148c] ja philips ###### nee liever een echte brander een ..................... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...