Ga naar inhoud

Lite-on LTR-40125S werkt niet meer !!


Aanbevolen berichten

Sinds kort werkt mij LTR-40125S niet meer. Ik heb van alles geprobeerd om m weer aan de praat te krijgen: brandprogramma's gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, drivers opnieuw geinstalleerd, firmware geupgrade. Niks helpt. De brander word nog wel herkent door windows en mijn brandprogramma's, maar de LTR kan zelf niks meer. Niet lezen en niet schrijven. Als er een lege CD in zit vraagt ie altijd om een lege cd wanneer ik probeer te branden. Ook maakt de LTR een schrapend geluid als ik er een CD in doe. De kabels zitten er goed in, jumpers staan goed, bios staat goed... maar toch doet ie t niet. Kan iemand mij helpen ?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:8639ae19d3]Norm, heb je een oplossing gevonden voor het probleem? Ik heb hier nl hetzelfde, met een BENQ CD-RW 48x16, die het eerst prima deed en nu opeens geen cd's meer herkent. Als je inmiddels de oplossing hebt, hoor ik die heel graag!![/quote:8639ae19d3] Hallo deze topic is van 26 januari, kan je niet beter een nieuwe starten. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...