Ga naar inhoud

Foutcode f22


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Hallo, Ons wasmachine Whirlpool Wasmachine CAREMOTION 1408 SM heeft de foutcode f22 aan. De deurslot is vervangen maar helaas niet verbetert. Hij start helemaal niet met het wassen, neemt geen water in de machine. Na het vervangen van de deurslot heeft hij nu ook nog een code rE5 aan. Wat zou het kunnen zijn?
Link naar reactie
Ook dit is een machine met een motor zonder koolborstels: F22 staat niet voor deurvergrendeling maar motor module fout, waar dit topic ook mee begint. Loop eerst alle stekker verbindingen tussen de module boven in, de module onder in en de motor door. Mag ik ook het lange service nummer van de machine.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Hi Heb ook een F22 code op m'n Whirlpool WHI8VS40 (859204420010) van bijna 6j oud, reset helpt niet, stekkers zitten allemaal goed vast. Moet ik nu eerst een nieuwe deurslot kopen om te zien of hier het probleem mee opgelost geraakt? Of moet ik een nieuwe module kopen? mvg Wim
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Beste, Ik heb een Whirlpool Caremotion 1407 SM met serienummer 859204512010. Hij geeft F22 aan na 2 minuten ofzo. Hij klikt een aantal keer van te voren. Ook de trommel probeert dan te draaien (lees: krijgt een schok/stoot), maar begint niet echt. Lampje van de deurschakelaar gaat uit en lijkt ook goed te werken, anders gaat aanzetten helemaal niet. Kabels zitten ook goed vast en zijn allemaal meerdere keren losgemaakt en aangedrukt weer. Iemand een idee? Met vriendelijke groet, Paul
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...