Ga naar inhoud

Whirlpool Nevada 1400 stopt met F08 meld


Menno-4

Aanbevolen berichten

Wie weet raad? Onze Whirlpool Nevada 1400 stopte vandaag bij F12 melding, na het loshalen en terugplaatsen van de printplaat en stekkers leek het verholpen. Nu is hij bij het eerste wasje gestopt met melding F08 (oververhit element?) - verwarmingselement doorgemeten: 25,5 Ohm, en aarde oneindig - bedrading ziet er goed uit en stekkers zitten vast - de koolborstels zijn lang genoeg (paar cm) iemand nog tips? service nr 859201120003, s.nr. 411138005618
Link naar reactie
ik heb die printplaat er weer uitgewerkt, zie er niet echt wat aan.. alle solderen lijken goed door te zijn. de kant van de plaat met de sporen is wel wat vies/vettig maar kan niet voorstellen dat dat een storing veroorzaakt? in de hoek waren sommige sporen en soldeerpunten wat donkerder maar dat kon ik er ook gewoon afvegen. De bedrading was iets plakkerig en hier en daar een paar zwartige vlekken maar dat kon ik ook gewoon wegvegen. tips waar ik het nog zoeken kan?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...