Ga naar inhoud

Marijnen printplaat


Ronald-7

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Aangezien ik nieuw ben op dit forum zal ik me eerst voorstellen,Ben Ronald en alweer 45 lentes jong.Ben op dit forum terecht gekomen daar ik een probleem heb/had met mijn wasmachine. Betreft een Marijnen CMF Dukaat Typ P6847645 Product.no 91479115100 Zaterdag tijdens het wassen stopte hij er ineens mee en deed niks meer. Opnieuw aan uit gezet en op moment van drukken op start kwam er een luid getikt van de deurschakelaar.Dus gedemonteerd en was helemaal zwart aan de binnenzijde.Dus een nieuwe gehaald bij een Handyman en weer gemonteerd,Helaas nog steeds hetzelfde.Dus verder kijken waar de bedrading van de schakelaar heen liep.Uiteindelijk kom je bij de printplaat van het bedieningspaneel.De stekker zelf niks mis mee,maar een baan op de printplaat was weggebrand.denk zelf doordat deurschakelaar niet juist meer was.Nu heb ik er een draad op gesoldeerd en alles terug gemonteerd en zie daar,Doet het weer. Ik heb bij een handyman geïnformeerd wat een printplaat kost,Whoooo 210 euro. Dus nog maar eens google en kom niet goedkoper als 196 euro.pffff Aan de ene kant heb ik zoiets van,ik heb de verbrande baan overbrugt met een doorgesoldeerd draad en heb eigenlijk zoiets van Prima toch???? Of Zou het verstandiger zijn een printplaat te vervangen.Machine is denk van 2006. Heeft er misschien iemand een adresje die goedkopere printplaten verkoopt.
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. ik heb een draad gepakt,deze door gesoldeerd en op maat geknipt. Deze over de verbrande baan gesoldeerd. De deurschakelaar open gemaakt en was helemaal verbrand. Naar mijn idee is dit een veilige oplossing en laat het mooi zo zitten,Ik hou de printplaat even in de gaten...
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...